fredag 19 juli 2013

Fruktansvärt dålig!

Förlåt för dålig uppdatering, men livet går i ett här just nu..

Från och med den 1 juni har jag börjat jobba. I Juni jobbade jag tre dagar i veckan och var hemma två med Selma. Det var härligt att börja jobba igen, känna sig som en människa! ;).. Jag älskade att vara hemma med Selma, men det är också skönt att bli en egen individ igen..

Från och med 1 juli har jag börja jobba heltid. Vi får se hur detta blir, jobbade 1 vecka och är nu hemma 2 veckor på semester.. Gäller att starta lungt ;).. Hehe..
Dessa två veckor har vart fullt upp, det har gått i ett... Både kul och jobbigt :P.. Men snart är vi tillbaka i verkligheten igen..

Selma har utvecklats så mycket. Först började hon åla, hon ålade väldigt länge, jag trodde faktiskt aldrig att hon skulle börja krypa, men en kväll så började hon med det.. :).. Så söt unge!. Hon började snabbt ställa sig upp och gå mot saker och idag står hon några sekunder själv om hon inte tänker på det.
Hon har precis fått två tänder där uppe så snart kan hon äta en hel köttbit! ;)..

Hon är väldigt matfrisk och äter det mesta hon får smaka, vilket är väldigt tacksamt för oss!


Så som sagt, allt går i ett just nu och känner att jag inte hinner med bloggen alls! :/.. Ska förska förbättra mej, för de kan ju inte gå sämre.. Känner att man behöver skriva av sig ibland..

Just nu står man i ett vägskäl och vet inte alls vilket håll man ska ta.. Man känner sig missförstod och allmänt ledsen.. iaf ikväll..

Vi får väl se hur denna natten blir!

tack för ikväll.

Ha de bra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar